01 april 2009

fullspäckat schema !


Hallå , var ett tag sen jag skrev!
tänkte berätta om min dag ; åkte från Gimo in till stan (sov hos morfar inatt ) vid halv nio tiden för ett besök hos astma och allergi läkaren. Dom sa att det såg jätte bra ut , hade på ett test 120% där 100% är bra , så ja .. de va ju bra :) fick prova att ta en adrenalin spruta på mig själv också ! efter det åkte jag till skolan för att göra ett matte prov i geometri , hade inte pluggat så mycket , eller aa näst intill inget alls så det gick inte så suveränt men hoppas på ett G iallafall. Vid halv 4 nånting kom mamma och så åkte vi hem. När jag kom hem var det ungefär som att jag var in och vände för jag skulle åka och kolla på bio med emma & fredrik ! Vi såg Män som hatar kvinnor , så jävla bra film ! rekommenderar verkligen den. Idag är det ju första april vilket innebär april skämt. Jag blev lurad TVÅ gånger , skillad ;) Första gången var av pappa som skickade sms när jag var helt nyvaken och sa att han hade sålt min moppe för 17800 , jag blev överlycklig och tänkte yeees nu kan jag ta hem min totto , men icke ! Andra gången var det Emma som var i farten , hon sa att hon va påväg till uppsala med bussen och att öregrundsbussen hade krockat med en personbil , vilket inte förvånade mig ett dugg eftersom det verkar vara det enda dom gör på den där vägen. Har ni blivit lurade idag ? Det är inte bara skämt dagen idag, det är idag som ipred-lagen träder i kraft vilket innebär att det inte blir nå mer gratis filmer från piratebay :( ! Men har hört att dom arbetar på ett program som gör att man inte kan se ip-adressen så de ordnar sig nog. Slutligen vill jag säga att det bara är 2 dagar kvar och sen sitter jag i flygstolen mot españa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar