27 april 2009

plågsam måndag

Börjar otursvis alltid måndagarna med turism , inget fel på ämnet men läraren tycker inte om mig , jag och klassen tycker inte om henne! Kämpade mig igenom den lektionen iallafall. Efter det så hade vi administration som jag skrev om tidigare idag , där var jag duktig och skrev ut mina cvn som jag tänkte strö omkring mig lite överallt. Har redan idag lämnat cvn på två ställen , hoppas verkligen jag får något sommar jobb , annars är de ganska kört.

Nu sitter jag i sängen med ilande huvudvärk och hoppas att den ska gå över, går ju inte så bra att plugga till ett ekonomi prov som man ska ha imorgon med det. Ska inte bara plugga till ekonomi prov , har två till prov på onsdag , ibland känns det som att skolan bara är till för att göra livet surt för en med alla dessa prov , men jag är ganska positiv ändå ! Det är ju faktiskt inte långt kvar till sommarlovet.
Nu ska väll inte jag sitta här längre och skriva en massa skit , heppåre !

ps. funderar på att göra en fondvägg med fototapet , någon som vet något bra ställe/hemsida där man kan ha egna bilder och där det inte kostar allt för mycket ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar