26 april 2009

Gävle

Tjaaa , sitter i i Gävle hos syster & fredrik ! Har precis spelat två omgångar alfapet haha :) Första gången förlorade jag , andra gången spelade vi i lag , jag och mamma vann. Innan det åt vi jättegod middag , fläskfilé , klyftpotatis , bea-sås & sallad med lite vitt till , skitgott !

I fredags efter skolan mötte jag upp cillan på stan , hon shoppade lite sen drog vi hem till mig och lagade iordning tacos , det var en kväll med mycket skratt ! Skönt att träffas tycker jag , vi får ta & göra om det snart. Vi hade ju planerat att vi skulle hyra film och sånt där men runt tolv-ett tiden slocknade vi som ljus. När vi vaknade imorse tänkte vi vara nyttiga så vi gjorde fruktsallad till frukost, med vanilj kesella till så de kanske inte vart så nyttigt ändå , men de är ju tanken som räknas brukar man ju säga. Senare åkte vi in till stan , Cillan åkte till Gimo och jag åkte hem igen . Åt upp tacos resterna sen tog jag tåget till Gävle så nu sitter jag alltså här och ser tre dubbelt på skärmen så de är nog läge att krypa i säng nu !
GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar