26 april 2009

doft av sommar

Något som tar mina tankar direkt till sommar är blöt asfalt . Kan vara den bästa lukten ever ! Sitter på balkongen och tar det lungt och det små duggar lite , därför blir jag genast överlycklig och tänker att nu är de fanimej inte långt kvar tills den bästa perioden av året. Samtidigt som jag sitter här och är otroligt glad kan jag ändå inte låta bli att fundera på om sista april verkligen kommer bli så bra som man hoppas. Det är ju det här med vart man ska vara efter man har varit i uppsala. Har bara hört om två fester och jag är faktiskt inte alls taggad på att åka till någon av dom för att dom ligger ju så långt borta och det är svårt att ta sig nånstans från dom . Något annat som är ett - är att jag har hört att de ska bli dåligt väder ?! Det är ju det absolut värsta som skulle kunna hända.. aja de märks väll hur det blir


















ps. MANDO DIAO - DANCE WITH SOMEBODY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar