23 mars 2009

Helgen osv.

Vi var lediga i fredags , Hannele och Danne sov över i torsdags sen på fredagen grillade vi och började dricka lite här hemma , sen åkte vi till ladan. På lördagen knatade jag ner till Gimo och träffade emma , vi åt på lyktan sen köpte vi oss en varsin glass och satte oss å pratade , mysigt. Senare på kvällen åkte jag och hälsade på pappa och Anna. Vi åt god mat , kollade på robinson '09 och spelade kort. Har saknat att vara där även fast vissa inte gör det så lätt att sakna det,konstigt de där. På söndagen klev jag upp vid åtta tiden , mamma Rolf och Ingvor plockade upp mig och vi åkte till Gävle för att hälsa på . Nu har jag inte så mycket mer att meddela.
peace out!

Jag drömde om dig inatt , det måste betyda någonting viktigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar