19 april 2009

helgen

Har precis klivit ur duschen så jag tänkte slå mig ner en stund och berätta om min helg. I fredags hämtade fredrik evamy och alva upp mig vid skolan ( evamy & alva kom i torsdags och sov över ). Vi styrde hem mot Skyttorp där vi möttes av mamma och "gutten" som precis hade kommit hem från Torrevieja , dom stannade 3 dagar längre än oss. Vi lagade mat , 3 olika sorters pizza , mums ! Och efter det så fick jag skjuts till Gimo av E F & A eftersom dom ändå skulle vidare mot Östhammar. Väl i Gimo gick jag upp till Danne där han , Hannele , Lander & hans kusin satt och drack. Blev en lugn kväll. På lördagen åkte jag hem till pappa. Vi hjälptes åt att laga mat ; Älgstek & hasselbacks potatis m. tillbehör. Skit gott ! Farmor och Solan kom ner och åt med oss också :) . När jag var klar åkte jag ner till Gimo till Danne igen och satt å chillade och drack några glas vin med Hannele,Danne,Lander & hans flickvän Emma lite senare kom även Lux. Runt ett tiden plockade kusin Andreas upp mig och Linus , vi åkte upp till Värmlandstorp där faster och co partajade , stannade där tills halv fyra , då knatade jag ner till mig. Söndagen gick mest åt till att dega , och självklart massor med mys med lilla Axel ( första bilden & jag bjuder rejält på sista bilden ) . Nu ska jag väll krypa i säng så jag kommer till skolan imorn. Jag måste verkligen dit! Har så jävla hög frånvaro , baah ;






























2 kommentarer: