21 april 2009

nedräkning !

Självklart är det nedräkningen till sommarlovet jag menar , det är 43 dagar kvar tills jag och resten av ettorna på GUC får sommarlov ! ( kolla längst ner på sidan )
Plus att det är en jäkla massa lovdagar också så det känns ju ännu bättre. Är så oerhört trött på skolan nu. Något som snarare är ett minus är att jag har mååånga IG varningar , har ju varit borta så mycket så nu är de bara å ligga i sista biten. Apropå lovdagar , väldigt snart är det ju sista april och då undrar man ju vart allt folk håller hus ? Ja jag vet att alla åker in till Uppsala på morronen men det är inte vad jag ville veta , vad händer efter Uppsala ? Hoppas att det inte blir någon variant av förra året då det sas att de skulle vara Ladan sen får man reda på samma dag att det inte blir något så hamnar man uppe vid dammen istället. Totalt värdelöst !
Nu ska jag till skolan , hoppas ni får en bättre dag än vad jag får ;)

1 kommentar: