11 maj 2009

usch

spyr på folk som förändras till det sämre och tror att "life is all about me".

försov mig idag , hade ställt klockan på 08.30 så jag skulle hinna träna äta frukost duscha m.m ,
men slog upp mina gröna klockan 10.47 . Duschade & fixade mig iordning
( nya mascaran funka perfekt) . Sen tog jag tåget in till uppsala för att sen fortsätta med buss 811 till Gimo , väl där knatade jag upp till ungdomsmottagningen för att göra hälsokontroll & förlänga mitt recept på p-piller . Allt såg bra ut förutom att jag hade för hög puls , men hon sa att de berodde på att jag rökte.
Resten av dagen spenderade jag med Madde & Fanny , fina flickor de där !

Nu: flingor & yoghurt vid tvn
Sen: borsta gaddarna ta bort sminket & sova
Senare: kliva upp klockan nio & åka till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar