18 maj 2009

Ny telefon ?

Jag måste verkligen pensionera min telefon jag har nu , den har spårat ur totalt , mitten knappen och den här runda där man trycker upp ner och åt sidan på har slutat fungera så jag kan inte :
1. Bläddra ner och byta till rätt ord när jag skriver sms
2. Välja vem jag ska skicka sms
3. Ringa vem som helst
4. Läsa sms som är så långa att man måste bläddra ner
5. Använda alla funktioner

Och det här är bara början , men men , jag har ändå haft den i 2-3 år så jag ska väll inte klaga . Nu är jag inriktad på en Sony Ericsson Xperia , hoppas jag kan köpa den snart !




Förövrigt så funderar jag på att göra en ny blogg på en annan sida typ blogger , wordpress eller liknande , men får se om jag pallar . Berätta gärna vad som är bra/dåligt där ni har eran blogg.
Och vad gör jag mer än skriver det här inlägget ? Jo jag kollar på the hills & jag förmodar att den inte bara är jag som tycker att Heidi's Spencer är ett svin ?

Och slutligen , den här parfymen luktar så otroligt gott , blir min i Juni !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar