14 maj 2009

duktig

Igår när jag kom hem satte jag igång och städade , plocka ur diskmaskin , lagade mat , plocka i tvättmaskin & så gick vi ( jag och lill fanny) ut å gick i ca en timme . Det tycker jag var duktigt ! När vi kom in satte vi oss och kollade på greys anatomy , varför ska issie vara sjuk ? hon kommer säkert dö :( . När greys var slut gick fanny och la sig , jag hängde upp tvätt och packade jumpa väskan , i onödan eftersom jag hade så jävla ont i magen imorse när jag vaknade så jag kunde inte åka till skolan. Har fortfarande ont men nu ska jag åka in till stan och handla mat m.m.
När jag kommer hem hade jag väll tänkt att skriva klart instuderingsfrågorna i administration som vi har prov på på måndag , och göra klart världskartan å de till turismen , som vi också har prov på på måndag , underbart ^^ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar