10 maj 2009

Gävle

Evamy & Alva kom till oss i torsdags för att hälsa på mamma innan hon åkte till island . I fredags åkte vi till stockholm och hälsade på nina & så tog vi en sväng ner till gamla stan & kikade lite.
På kvällen spelade vi med andra ord , så jävla roligt spel :) .

På lördagen efter att ha sagt hejdå till lilla mamma åkte jag med evamy fredrik & alva till gävle . Vi mötte upp deras kompisar på stan sen så kollade vi på cruisingen . När vi var på stan så gick jag in till apoteket för att köpa allergi medicin & då i kassan fick man gratis prov på Neutrogena sminkborttagningsmedel & facial wash & jag tyckte facial washen var så bra så jag gick & köpte en sån idag på apoteket. En ögonkräm från Oliva och en mascara från cliniderm fick också följa med hem . Mascaran kostade bara 109 kronor & är speciellt gjord för känsliga ögon vilket är bra nu eftersom jag har pollenallergi , så jag hoppas den funkar som jag vill ! Tog en sväng till akademibokhandeln också för att köpa en träningsdagbok också eftersom jag vill hålla lite koll nu när jag ska börja träna , men den börjar inte förrns i juni så jag sket i den & köpte ett vanligt anteckningsblock så länge .

På tåget hem fick jag sällskap av fanny & alex , följde med dom in till stan & käkade på Pinocchio sen så gled jag hem . Nu ska jag egentligen städa , men fastnade ju här istället !

Hoppas alla hade en lika bra helg som jag hade :)

1 kommentar: