06 maj 2009

kina+bio

















Var på bio med mamma idag , vi såg en shopaholics bekännelser ! Jag trodde den skulle vara roligare , men den var helt klart värd att se :) . Innan det så åt vi på Dragon Palace , den absolut bästa kina restaurangen jag har ätit på i hela mitt liv . Har längtat i flera flera månader efter att få äta där så de va ett stort plus idag !
När vi satt på stationen och väntade på tåget hem kom det fram en kvinna till mig och frågade om hon fick låna min telefon , och snäll som jag är får hon självklart det . Sen började vi prata lite och vi kom fram till att jag ska prata med rektorn/någon lärare imorn och försöka fixa så att hon kan komma och prata på våran skola och berätta hur det är att vara beroende av droger och en av hennes söner ska berätta hur det var att växa upp med en mamma som använder droger . Jag tycker att det skulle vara skit intressant så hoppas verkligen hon kan komma till våran skola och berätta lite .

Iallafall , har en fråga till er , mina läsare , finns det något ni tycker saknas här på bloggen ? Som ni vill att jag ska skriva mer om eller så?

Nu så ska jag borsta tänderna och krypa i säng , man måste ju vara utvilad till nationella imorn ;)

2 kommentarer:

  1. lätt att jag hade velat höra på det! looooouie:(, jag vill också!

    SvaraRadera
  2. Ja,det va ett bra initiativ av dig Louise min.Va roligt vi hade den kvällen/mamma

    SvaraRadera