11 mars 2009


http://www.youtube.com/watch?v=V4CQ8d2CXyI - lyssna , skit bra !

Sitter här och funderar på vad jag ska skriva , har ju inte bloggat på ett tag så något lär det ju finnas att berätta om och det finns de ju , hänt mycket sen sist men allt känner jag inte för att skriva här. I helgen t.ex så klev jag upp klockan 06.00 för att jag skulle praktisera på Park Inn i Uppsala med Bella ( park inn är ett hotell precis vid stationen , nära katalin och UKK ) Det var jätte kul att vara där , hon som tog hand om oss eller vad man ska säga heter Jessica , skit trevlig ! Vi var i köket typ hela dagen så det blev inget i receptionen , tråkigt att man inte fick prova på det men det kanske kommer fler chanser. Jag ska iallafall skicka ett CV dit så man kan ju hoppas på ett helgjobb ev sommarjobb. På kvällningen på lördagen åkte jag till Gimo och träffade Fanny , vi drog på fest i Alunda med Lina & Johainna ! Träffade Julia där också , länge sen jag såg henne så det var nice. Kvällen var riktigt rolig ända fram tills det spårade ur helt totalt... Efter vi kände att vi hade festat klart åkte vi till Gimo , sen Östhammar sen Gimo igen. Sov hemma hos Fanny! På söndagen köpte chips & dipp å kollade på film sen runt sju gick vi upp till ishallen för att kolla på b-finalen mellan Gimo & Östhammar , Gimo vann såklart med 3-2! Riktigt nice helg,borde göras om fler gånger.Nu har jag inte något mer att skriva så ni får nöja er med det här :) Nu måste jag sova så man orkar upp till skolan imorn. Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar