19 mars 2009

Igår : Kände mig inge vidare så jag åkte bara till skolan för sista lektionen då vi hade matte prov. Jag tyckte det gick bra men bara för det kommer jag väll få IG eller nått. Efter skolan åkte jag och Bella ner mot stan , njöt av det härliga vår vädret & handlade lite. Jag köpte en present åt (Evamys) Fredrik för han fyllde 23 , sen råkade en t-shirt från Gina , en BH från New yorker & ett hårlasso från Glitter följa med hem . När jag kom hem vankades det pannkakor så jag åt sen la jag mig i sängen en stund , sen helt plötsligt vaknade jag och då var klockan 8 halv 9 nånting så jag gick upp & väntade på att Grey's skulle börja , kollade på det & gick å la mig igen.


































Idag:
Vaknade runt klockan 6 imorse av att jag hade ont i halsen så jag stannade hemma. Missar ändå inget viktigt , idrotten hade jag ändå inte kunnat va med på & när vi egentligen ska ha administration så har vi ju det här skit tråkiga projektarbetet med 2orna , där våran grupp är klara. Idag ska jag väll sysselsätta mig med att städa rummet & dricka kopiösa mängder med té. Har längtat tills imorn hela veckan (dels för att vi är lediga) men mest för att jag skulle åka med mamma till Gävla å hälsa på , men nu ser det ut som att jag får stanna hemma :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar