12 november 2009

packar

nu är jag i full gång och packar , eller aa full gång kanske man inte kan kalla det sitter ju faktiskt här och bloggar. Det är med obeskrivlig glädje som jag kommer kliva på planet imorn bitti ! Har ju saknat dom två mångona och Alva :D. So far har vi planerat att det blir shopping och besök på kalmar stadshotell ( där jag ska praktisera ) på lördag , sen får vi se om de blir ändrade planer. Hoppas de är sköna människor som jobbar där

Idag på idrotten körde vi " topsboll ". Det är en sport ungefär som innebandy men det man slår med är en halv meter långt och utan man slår med är av typ skum gummi och det är runt. Haha skit svårt men hur kul som helst ! sprang som en jävla tok , kommer förmodligen bli en utmaning att komma upp ur sängen imorn bitti vid 05.15 tiden ^^

När jag är borta kommer jag sakna ihjäl mig efter :


cecilia
Fanny

Axel ( här var han någon vecka ,
lite skillnad mot nu , 7 månader
ca 9 kg senare)

Och här är någon jag saknar hela
tiden jämt och ständigt , mamma <3



nu måste jag fortsätta packa och sedan krypa i säng , hade !

2 kommentarer:

  1. hahahahh snyggbild . ahhahahhahahah jag dör,Egon typ hahahaahahahh. kommer sakna de jmed<3

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig med utom när jag sover kram mamma

    SvaraRadera