14 november 2009

kalmar

tjenixen. Flygresan ner gick bra , sov under flygturen. Igår va vi och kollade när fredrik spelade match . Dom spelade mot Halmstad och vann med 7-1 .

Idag klev jag upp runt nio snåret , käkade american pancakes till frukost sen åkte vi in till kalmar. Först gick vi till hotellet där jag ska ha praktik . Tänkte gå dit och kolla läget , snacka lite med richard som är platschef och som bestämde att jag skulle få praktisera där. Men var inte där idag och kommer heller inte vara de på måndag :s och dom i receptionen verkade inte veta om att jag skulle vara där på praktik ( ska vara på receptions avdelningen alltså ) så jag känner mig lite bortglömd .. Får väll se hur de blir på måndag. Efter det gick vi på stan iallafall , köpte lite grejer . Lägger upp bilder imorn , veeeeeeeeeet att jag alltid säger att jag ska lägga upp och nästan aldrig gör det men ska göra det imorn , brukar inte göra det för det är så drygt att hålla på med min kamera och sladden osv osv.

Just nu sitter jag och halvkollar på die hard 4.0 , ska gå och lägga mig snart.
Någon som kollade på hål i väggen ikväll ? haha bra roligt .

gonatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar