01 oktober 2009

skolan

finns inte mycket att säga om den här dagen egentligen , vaknade 5 imorse av att jag hade ont i magen , så jag tryckte i mig ipren och värmde en vetekudde och låg kvar i sängen några timmar. Vilade till typ halv tio sen gjorde jag mig iordning och tog bussen in till stan . Fick sällskap på telefon av A som jag inte har pratat med på över ett år . Sjukt , trodde aldrig att jag skulle prata nått med honom i resten av mitt liv typ . Men det är kul att vi har fått kontakt igen , saknat karln !

När klockan blir 16.35 avslutas min svenska lektion och därmed skoldagen . Ska egentligen skriva SF-novell men de e så jävla svårt .. Cillan får hjälpa mig ikväll , ska nämligen sova där ! Vi ska sola också , är ju inte en sekund för tidigt att börja med det . Solade häromdagen med men de syns ju inte direkt haha .

Till sist :
http://www.youtube.com/watch?v=LjS_0qzCY9I

Ska gifta mig med den här mannen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar