26 februari 2009

Faaan vad jag hatar folk som tjatar ! Ingenting mer om det ville bara få det sagt .
Imorse var jag jätte duktig , gick upp i tid & allt för att jag inte skulle bli försenad till idrotten men vad hjälper det ? Inte ett dugg kan jag säga , kom till station & ställde mig vid hållplatsen för 84an , väntar ett bra tag , ingen buss. Sen efter ett tag ser man längst bort att det står en 84a & där stog den i ca 10-15 min. När väl bussfan kommer så får hela hjorden med ungdomar panik & trängs så man tror att man ska klämmas ihjäl. Jag kommer iallafall på bussen & åker mot skolan (chaufförn säger att det är så fulltpå bussen pga att det är en buss som skulle varit där inte kom ) , är 20 minuter försenad när jag kliver in i studion bara för att någon bitter jävla busschaufför inte orkade kliva upp imorse. Och självklart får jag ogiltig frånvaro fast jag inte har ansvar för att jag kom försent , det är kul. Iallafall så hade vi step-up på idrotten , jobbigt som fan men skönt efteråt när man vet att man har gjort något bra & så slipper man ju ha dåligt samvete när man ( som jag ) sitter i soffan & äter choklad. Ioförsig är det 70% choklad så det är ju nyttigare , eller ? Har fått för mig det iallafall. Efter skolan var avklarad kom mamma & hämtade upp mig så åkte vi till fyrishov , solade också riktigt skönt ! Höll på att somna precis när solariumet stängdes av. Snart ska jag väll få tummen ur & sätta igång med matten , wish me luck !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar